Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

Een compleet pakket voor een turnpakje.

Voor mijn dochter heb ik vandaag een nieuw pakje gemaakt. Het model is gekozen van mijn webwinkel, maar de kleuren zijn anders ook de steentjes zitten er niet op. Helemaal naar haar eigen wensen dus. Het is ongeveer maat L.


De pakjes die ik maak vindt ze het prettigst zitten, doordat ze niet zo hoog zijn opgesneden.
Op de pop zit het niet zo goed, deze heeft een kleine maat S, dus dat scheelt nog een heel eind, vooral in de lengte maakt dat ook verschil.

Wanneer je ook eens een pakje wil gaan maken dan kun je van mij ook een geknipt pakje bestellen in de kleur die je graag wilt, en een aantal smalle strookjes om op te stikken.  Als je er liever een motief op wilt stikken dan kun je ook wat stukjes stof erbij krijgen. Een werkbeschrijving krijg je er ook bij. Ook de strook om de hals en armsgaten af te werken, het elastiek voor langs de benen en de sluiting. De prijs hiervan hangt een beetje af van de maat. De kleinste maten 15 euro, de grootste maten 25 euro. Vraag gerust om een prijsopgave of een kleurstaaltje.


Op deze foto zie je wat er in een pakket zit. Er zitten ook altijd wat restjes stof bij om een beetje uit te proberen wat op jouw machine het beste werkt. De werkbeschrijving stuur ik over de mail.
En dit is het geworden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten