Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

Aanvulling voor de webwinkel; 4 nieuwe pakjes.


De afgelopen week heb ik weer wat nieuwe pakjes gemaakt, dat was al weer een poosje geleden. Ik heb wat felle kleuren gebruikt in combinatie met een rustige kleur, grijs of zwart.



Wel een vrolijk gezicht vind ik, zelfs bij zwart.
 
Mijn dochter heeft ook nog een pakje ontworpen, in frisse zomerkleuren;
 
 
En tot slot nog een pakje met een panterprint, niet mijn favoriet, maar er wordt wel regelmatig gevraagd naar zo'n stofje:

 
Hij zit een beetje ruim om de pop, maar de grotere maat pop is weer zo groot dat ik het pakje dan wel heel veel moet uitrekken.


3 opmerkingen:

  1. Zeer netjes weeral, ik ben ook geen fan van het luipaardje ;-) De rest is wel top, de eerste mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen