Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Een turnpakje naaien is niet echt moeilijk.



In de voorjaarsvakantie verveelde mijn 17 jarige dochter zich een beetje. Ga zelf een turnpakje naaien zei ik tegen haar. Ze turnt 8 uur in de week (acrogym) en kan er dus wel een paar gebruiken.
Na wat tegenstribbelen is ze begonnen en is het ook gelukt. Aan het einde van de vakantie had ze een zelf ontworpen en genaaid pakje. En dat terwijl ze maar heel weinig naai ervaring heeft.




Ik ben best wel trots op haar. Het moeilijkst was nog het doorzetten tot het af was. Maar de afspraak was dat ze de stof uit mijn voorraad mocht gebruiken als ze het af zou maken, dus dat was een stok achter de deur.


2 opmerkingen:

  1. En daarin heeft ze nog meegedaan asn de halve finale van het NK ook, of niet??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat was een pakje dat ik voor ze genaaid heb. Dit pakje heeft ze van de resten gemaakt.

      Verwijderen