Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Workshop viltkippen maken.

Gisteren ben ik heerlijk aan het fröbelen geweest. Een paar hippe kippen is het resultaat.


De kippen zijn gemaakt van vilt volgens dit idee. Een heel leuk resultaat moet ik zeggen. En ook een leuk werkje.

Je kunt dit bij mij ook als workshop komen doen. Vanaf 4 personen kun je meedoen. Meer dan zes is wat veel. De workshop wordt op aanvraag gehouden. Na de zomer ga ik hem ook inplannen, maar wil je al eerder met een aantal anderen aan de slag dan kan dat. Als je met ten minste 4 bent dan kunnen we een afspraak maken.

Je kunt kiezen of je 3 kippen wilt maken, of een groot duo, of een klein duo. Mocht je niet klaar komen dan krijg je de rest van het materiaal mee naar huis.

Groot duo: 10 euro

Klein duo: 7,50 euro

Voor een trio betaal je 12,50 voor de workshop.

De grote kip is 20 cm, de middelste 15 en de kleine 10 cm.

Vind je ze erg leuk en wil je er thuis mee aan de slag dan kun je voor 10 euro (incl. verzendkosten) een materiaalpakketje bestellen. Hier zit materiaal in voor 3 kippen. Ook de standaard. Alleen het vulmateriaal doe ik er dan niet bij, dan wordt het zo duur om te versturen. Behalve de drie kleuren vilt die ik voor de kippen heb gebruikt heb ik ook nog een roze met hartjes;

Als je mij een berichtje stuurt dan kunnen we het regelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten