Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Twee pakjes voor een acro duo.

Afgelopen week naaide ik twee pakjes voor Kitty en Sara. Zij vormen samen een duo. Voor de wedstrijden waar ze aan meedoen heb ik de pakjes gemaakt naar het idee van Kitty.

Altijd weer spannend om een plaatje om te zetten naar een patroon, waarbij ik rekening houd met de maten en wensen van de klant.
Hier ging het niet helemaal goed, maar het is in overleg weer opgelost.

De gebruikte stoffen zijn glitterlycra in paars, roze, geel en zwart en bovenaan wit gaas dat gevoerd is.

Wil je ook een mooi pakje voor je acrogym wedstrijden dan kun je altijd contact met me opnemen via de mail.
Ik maak aan de hand van je wensen een offerte en kan eventueel ook wat stofstaaltjes naar je opsturen.
De levertijden zijn op dit moment nog niet zo lang, maar hoe meer het wedstrijdseizoen in zicht komt hoe drukker ik het krijg, dus weet je nu al wat je wilt, kom dan maar met je ideeën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten