Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Twee turnpakjes naar eigen ontwerpen.

Deze week maakte ik twee turnpakje naar de ideeën van de turnsters die ze gaan gebruiken.

 
 
 
 
Het eerste pakje is in een aantal roze en paarse stofjes gemaakt. De turnster heeft de delen voor me ingetekend op het papieren patroon, ze wist heel precies wat ze wilde. Samen met het patroon had ik haar ook wat stofstaaltjes opgestuurd, zodat ze heel precies kon zien wat het zou worden.

Het tweede turnpakje is ook door de draagster zelf ontworpen. Ze had een heel goed uitgetekend ontwerp gestuurd;
Dit heb ik voor haar uitgewerkt tot een mooi pakje;
 
 
Heel leuk bij dit pakje is dat de turnster die in spagaat op de voorkant staat het meisje zelf is. Ze heeft een foto bewerkt tot een silhouette. Voor de oplettende lezer, op de foto zitten de hotfixsteentjes rond het silhouet er nog niet op.
Zo zijn er hopelijk weer twee tevreden turnsters in een Hartenlief turnpakje.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma,

    Amai meid, jij steekt even deze supermooie (moeilijke) turnpakjes in elkaar en ik ben al blij dat ik de pop van ons dochter een t-shritje kan maken :-))
    Superknap van je hoor!! Doe het je niet na !

    ps, dank u voor de hulp op sancho.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet wat jij over 35 jaar kunt maken. Al doende leert men hé.

      Verwijderen