Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Acropakjes op bestelling.

Al weer weken terug kreeg ik een mailtje van iemand of ik een turnpakje wilde maken voor een acroteam. Ze hadden een leuke gezien ergens op het www en vroegen of ik zo'n pakje zou kunnen maken.
Ik was erg verrast toen ik de foto te zien kreeg. Het was namelijk een pakje dat ik twee jaar terug maakte voor mijn dochter en haar toenmalige acropartner. Hier kun je hen in actie zien.

Dus aan het verzoek kon ik wel voldoen. Mijn dochter traint inmiddels met anderen, dus gebruikt dit pakje niet meer voor de wedstrijden. Ze voor een ander team maken was dus geen probleem.

Haar pakje verkopen en die van haar partner had geen zin, de maten kwamen niet overeen.

Toch wel leuk om zo het pakje nog weer eens tegen te komen. Overigens maak ik geen pakjes na van anderen, hooguit iets wat er op lijkt. Maar omdat ik deze zelf had gemaakt kon ik het wel doen.

 
Dit is het pakje in maat 128, hij zit wat strak om de pop heen. De ander was in maat S ongeveer.
Weer een team blijgemaakt.

1 opmerking:

  1. Vakwerk!! En wat een compliment als blijkt dat ze het over een ontwerp van jou hebben.

    BeantwoordenVerwijderen