Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

Een hele berg poppenkleertjes voor babyborn.

De afgelopen 3 dagen heb ik veel tijd besteed aan het naaien van poppenkleertjes. Ik had een bestelling waarvoor 1 deeltje ontbrak, maar om daarvoor nu alles op te zoeken......

Dus maar wat meer geknipt en genaaid, en van het 1 kwam het ander.
Bij het setje zoals het in mijn winkel te koop was zat een behoorlijk donker roze broekje, en een fel roze shirtje. Maar omdat ik nu andere stof had voor het broekje bleek het shirtje niet zo te kleuren. Maar ik had er net 8 in elkaar zitten toen ik dat merkte. Daarom nog maar van een ander stofje bijpassende broekjes geknipt en 8 witte shirtjes voor de eerste combinatie.



 De foto's doen helaas net waar ze zelf zin in hebben, en staan lekker door elkaar.

Maar het geeft toch een leuke indruk van de combinatiemogelijkheden.

Totaal heb ik dus 52 kledingstukken gemaakt, een hele berg, zie de foto hieronder. De patroontjes zijn trouwens van Christel Dekker, behalve de cape, die tekende ik zelf.


Mijn winkel is dus weer lekker aangevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten