Pagina's

dinsdag 28 oktober 2014

Fournituren te koop.

Omdat ik stop met het naaien van poppenkleren voor de verkoop het ik een heleboel fournituren te koop.
Als eerste allerlei band, ik verkoop het per 2 meter van elk soort totaal 10 meter, je mag 1 band kiezen die je in elk geval wilt hebben. Kost 7,50 per 10 meter. Het band is allemaal gereserveerd.


Dan roze biaisband, bundeltjes van 3 meter, 2 cm breed. Totaal 15 bundeltjes. per bundel 50 cent.


Elastiek, 5mm breed. Per kaartje 1 euro. Ik heb 7 kaartjes. Is geresserveerd.


Nog meer biaisband, mooie kwaliteit van Beauty VOF dacht ik. 30 meter op een volle rol, 20 meter denk ik op een aangebroken rol. Kleur licht roze (onder) en roze. 5 euro voor de volle rol en 3,50 voor de aangebroken rol. Biais is ook gereserveerd.


Deelbare ritsen, wit, 22,5 cm lang. 1 euro per stuk, 7 voor 5 euro. Ik heb er wel 50 denk ik. Voor de poppenkleren kortte ik ze in.









Als je iets wilt kopen dan kun je me mailen. Verzendkosten tegen normale tarief, het lockgaren is natuurlijk pakketpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten