Pagina's

maandag 17 december 2012

Acropakjes voor een duo.

Vorige week naaide ik weer een acropakje naar een eigen ontwerp van een duo.
Het is steeds weer een uitdaging om een ontwerp om te zetten in een pakje.
Hier zie je het resultaat:
De stof is zoals steeds glitterlycra. Midden achter zit een blinde rits.

En dit is de ontwerptekening:

In overleg met de turnsters is er dus een andere sluiting toegepast. De kleuren zijn uitgezocht bij een bezoek bij mij thuis, ook heb ik toen de maten opgenomen.
De turnpakjes zijn opgestuurd toen ze klaar waren.

Wil je ook je eigen ontwerp laten uitvoeren neem dan gerust contact met me op. De levertijd is meestal ongeveer twee weken. In december en januari kan dat iets langer zijn vanwege de drukte, maar ik heb voor dit seizoen nog wel tijd om pakjes te maken.

4 opmerkingen:

  1. Wow! Je bent hier echt goed in Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig wat een mooie pakjes...mijn dochter en vriendin doen sinds kort aan duotwirll..wij zijn nog op zoek naar ideen voor duopakjes vind het erg moeilijk want zelf kunnen we het niet maken..ik kwam op deze site en vind het wel super wat jullie maken..grtjes marijke minnes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt wel contact met me opnemen, ik ben van plan de komende maanden ook pakjes met rokjes te gaan maken, voor twirll en voor schaatsen.

      Verwijderen
  3. ik ga zeker binnenkort contact opnemen..onze trainster zou voor de meiden nog een ontwerp maken daar wacht ik nog even op..mocht geen rokje aan het pakje voor de baton..maar misschien wel een broekje..groetjes marijke minnes

    BeantwoordenVerwijderen