Pagina's

zondag 9 december 2012

Diverse turnpakjes.

De afgelopen weken heb ik weer een aantal turnpakjes gemaakt.
Het eerste pakje is voor een acro trio, deze heb ik dus 3 keer gemaakt.

Het bovendeel en de mouwen zijn van kant, gevoerd met zwarte lycra. Ik vind het altijd moeilijk om de glitterstoffen goed op de foto te zetten. In het echt is het nog veel mooier.

Het volgende pakje is in tweevoud gemaakt voor een acro duo. Het ontwerp is gemaakt naar een idee van een spel over turnen op internet heb ik mij door mijn dochter laten vertellen. Hierbij is gebruik gemaakt van glitterstoffen en tule met glitters erop. De tule is ook weer gevoerd.


 
In dit pakje zit een blinde rits, dat vind ik zelf altijd wel heel netjes staan. Zeker bij acropakjes, ze zijn zo hoog gesloten zonder gat van achteren.
 
Het laatste pakje dat ik laat zien heb ik voor de vriendin van mijn dochter gemaakt. Ze had haar zusje getrokken met sinterklaas en ze wilde haar graag verrassen. Natuurlijk ging een pakje boven het budget, maar tegen vergoeding van de stof en ruil van de tijd, zij boodschappen doen en eten koken samen met mijn dochter en ik naaien, is het toch voor elkaar gekomen. Ook het uittekenen van het patroon hebben ze samen gedaan. Het zusje was helemaal gelukkig!
 
 

2 opmerkingen: