Pagina's

maandag 24 december 2012

Bijna kerstfeest.

Nog even en we vieren weer met elkaar het kerstfeest.
Elk jaar is het voor mij het vieren van de geboorte van Jezus maar tegelijk een uitkijken naar zijn terugkomst hier op aarde.
Verder zijn het gezellige dagen met een bezoek aan onze oudste dochter en haar man. Daar gaan we met z'n allen heen. En tweede kerstdag zijn de meeste kinderen bij ons thuis.

Mijn man heeft op zijn rekenmachine van Texas Instruments (waarvoor hij een aantal jaar heeft gewerkt) nog een leuk filmpje gemaakt. Ook een stukje creativiteit.


Verder wens ik ieder die dit leest alvast een heel goed 2013 toe.

2 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere kerstgroet, mooi gedaan! Ik wens jullie ook fijne dagen verder en een gezegend 2013.
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook de beste wensen voor 2013!
    Onder mijn laatste blogbericht heb ik beschreven hoe ik de jurk gevoerd heb. Laat het maar weten als het niet duidelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen